ایمیل مارکتینگ ایمیل مارکتینگ ایمیل سندینگ
21
خرداد

افزایش اعتبار ایمیل مارکتینگ

برای اینکه در ایمیل مارکتینگ معتبر باشید و اعتماد دریافت کننده را در ارسال ایمیل به دست آورید باید یک سری موارد را در تبلیغات خود در نظر بگیرید.

حتما در تبلیغات خود سعی کنید اطلاعات تماس شرکت خود را قرار دهید. با قرار دادن اطلاعات تماس در تبلیغات ایمیلی خود راه ارتباطی و بهتری می توانید به دریافت کننده ایمیل خود ارائه دهید.

نکات مهم و کلیدی که مربوط به معرفی محصول خود هست را در اوایل ایمیل خود درج کنید و کلید مهم و نیاز مهم دریافت کننده را درک کنید و در ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

سعی کنی در ایمیل مارکتینگ از طراحی های واکنش گرا در ایمیل خود استفاده کنید و طراحی قالب ایمیل را بصورت کد نویسی انجام دهید.

سعی کنید از لینک لغو عضویت در ایمیل تبلیغاتی خود استفاده کنید تا از نظر سرورهای ایمیل اعتبار ارسال ایمیل شما مناسب بوده و در صورتیکه کاربری تمایل به دریافت مجدد ایمیل شما را نداشت دیگر دریافت نکند. اینکار باعث می شود که کاربر روی گزینه اسپم کلیک نکند تا اعتبار آی پی ارسال ایمیل شما کاهش پیدا نکند.

اشتراک گذاری مطلب

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

اشتراک گذاری

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

این مورد را ارزیابی کنید
(8 رای‌ها)
خواندن 1006 دفعه آخرین ویرایش در دوشنبه, 22 خرداد 1396 ساعت 01:36